zondag 24 januari 2021

Meedoen met D66

Het is tijd voor nieuw leiderschap. Voor een Nederland en een IJsselstein waarin iedereen vrij is, maar we niemand laten vallen. Daar voeren wij campagne voor. Om dat te doen heeft D66 jouw steun meer dan nodig.

Hoe vrij zijn we als je jarenlang geen baan kunt vinden? Of als het uitmaakt in welke wijk je wieg staat voor de studie die je gaat volgen? Of als anderen niet vinden dat je erbij hoort? Je bent pas écht vrij als iedereen dat is. D66 gelooft in gelijke kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft. Daarom moeten we koers zetten naar een stad en een land waarin we opnieuw vrij, gezond en welvarend zijn. De politiek moet weer gaan leiden. Luisteren. Vooruitkijken. In dát land en díe stad laten we iedereen vrij, maar laten we niemand vallen.

Als D66-lid:

• Kun je meepraten en –stemmen over de koers van D66 tijdens zowel onze lokale afdelingsvergadering, als onze landelijke en regionale ledencongressen.
  • Heb je toegang tot evenementen die wij organiseren, lokaal in IJsselstein, regionaal in Utrecht, landelijk in Den Haag en in Brussel.
  • Kun je gebruikmaken van het brede aanbod aan opleidingen en trainingen die wij aanbieden.
  • Ontvang je drie keer per jaar ons ledenmagazine Democraat.

Sluit je aan en word lid!